1 Ocak 2014 Çarşamba

Bu ay ne okudum? Aralık, 2013

  

Yılın ilk postu 'Bu ay ne okudum?' olacakmış. Umarım siz yeni yılda eğlenmişsinizdir. Çünkü ben bütün gece somurttum. Suçlusu da Yıkılan Krallıklar. Ahh, ahh o kitap hem sevilesi, hem de hayat mahveden türden -_-
Peki konumuza dönersek, bakalım bu ay ne okumuşum?

Not. Bu ay sınavlar, performanslar derken okumaya zaman kalmadı bu yüzden liste pek uzun değil.

İlk olarak mangalarla başlarsak, Death Note'un sekizinci ciltine kadar geldim ama çok yavaş okuyorum ne yazık ki.

   

Bu ay okuduğum türkçe kitaplarsa sadece iki tane. Duman ve Kemiğin Kızına boş vakit bulduğum an yorum yazacağıma emin olabilirsiniz. Ürperti yorumu içinse tık!


















Delirium ise bu ayın ingilizce kitabıydı. Çok hoş bir distopya. Bizde de yakında çıkıyormuş galiba. Yorumum için tık!



Kısa bir post olacağını söylemiştim :D Şimdi Yıkılan Krallıkları okuyorum, bitmek üzere ve fangirl bir yorum gelecek galiba, hazırlıklı olun ^_^


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder