2 Şubat 2014 Pazar

Bu ay ne okudum? Ocak, 2014


Gecenin bir körü ve ben 2 gün geciktirdiğim 'Bu ay ne okudum?' postunu hazırlıyorum. Uykum gelmiş durumda ve ne yazdığını göremeyecek hale gelmeme çok az kaldı. Şansa bakın ki bu ay geçen aya göre daha fazla kitap okumuşum -_- 

Neyse ben bir an önce başlayayım da, ilk defa bilgisayar başında uyuya kalmayayım. İşte bu ay okuduklarım:


Bu ay manga yönünden sadece tek bir cilt bitirmiş olmam üzücü. Ama fark etmez ilk cildini okuduğum Full Metal Alchemist'in devamını getireceğim tabii ki.


Bu ay herhangi bir ingilizce kitabı bitiremesem de bu açığı türkçe kitaplarla kapattım. 



Bu iki Dex kitabını da peş peşe okudum ve söyleyebileceğim her şeyi yorumlarında söyledim. Özetini isterseniz BAYILDIM! derim. Ama bence siz yine de okuyun yorumları. Yıkılan Krallıklar için tık, Meleğin Düşüşü için tık!


Ah, ah bu ikisine de yorum yazmak istiyorum ama tembellik hastalığım tatillerde artıyor. Yorumları ne zaman gelir bilinmez ama Charley Davidson'la da Alaska Young'la da tanıştığıma çok memnunum. Sizi seviyorum kızlar! :D

Not. John biliyorsun -ya da bilmiyorsun- seni çok severim. İdolum sayılırsın. Ama NEDEN?



Ejderhanın Gözleri ilk Stephen King kitabımdı. Edebiyat hocamın verdiği performans ödevi nedeniyle okudum kendilerini. King'in en iyi romanı değildir belki diğerlerini bilmediğimden bir şey diyemeyeceğim ama hiçte fena değildi.

Demir Kral'a gelirsek, o da yorum bekleyen zavallıcıklardan. 4 puan verdim kendisine, nedenini de yorumum da açıklamak daha uygun olur sanırım. Ama devam kitaplarından daha büyük işler bekliyorum :D


Ve ayın son kitabı da benim çok çok çok çok çok çok.. sevdiğim Melez Sözleşmeleri'nin final kitabı Avcı oldu. Kah güldüm, kah ağladım, kah sevinç nidaları attım *daha çok ağladı* Zaten çok koyu olan Team Seth'liğim mümkün olmayacak şekilde daha da arttı. Bu arada yorumuma İki Fanboy'un Günlüğü'nden Alican'da konuk yorumcu olarak katıldı. Sizi ben oraya alayım en iyisi ^^

Ocak ayında da bunları okudum işte. Gecikme için özür diliyorum ve yatmaya gidiyorum. Adios! ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder